Bieži vien mājas lapa ir vieta, uz kuru tiek virzīti potenciālie klienti un tā ir pēdējā pietura, pirms vienkāršs garām gājējs tiek konvertēts par klientu. Vizītkarte, Facebook profils, Google maps profils, Google Ads kampaņa, Facebook reklāma, tas viss satur saiti uz Jūsu mājas lapu, tāpēc ja cilvēki tiek virzīti uz mājas lapu, lapai jābūt profesināli izveidotai, pārskatāmai, ērti lietojamai, tādai, kas spēs dot pēdējo grūdienu, lai apmeklētājs pieņemtu lēmumu sadarboties ar Jums.
Mājas lapa ne vienmēr ir tikai vizītkarte, kā to bāzē liela daļa uzņēmumu. Tā ir Jūsu uzņēmuma seja online vidē, kas pieejama sarunai 24/7. Iesaistot dažādus risinājumus procesu automatizācijai un apmeklētāju ievirzīšanai tālāku darbību veikšanai, mājas lapa var pildīt tai paredzēto funkciju klientu piesaistē. Jau no satura un dizaina aspekta iespējams uzlabot dažādus procesus, piemēram biežāk uzdoto jautājumu sadaļa palīdzēs informēt klientus, cenu pieprasījuma forma pirmā kontakta nodrošināšanai, popup logs īpašu piedāvājumu izcelšanai, cta darbības sekcija komunikācijas virzīšanai. Izrunājot nepieciešamības, mērķus un vēlmes, atradīsim kā ar dizaina un funkcionalitātes palīdzību sasniegt labāko rezultātu.
Darbojoties ar klientiem, kuri pārstāv dažādas nozares, esam zinoši par elementiem, funkcijām un detaļām, kuras iesaistīt katra klienta projektā. Jaunas mājas lapas izstrāde, esošas mājas lapas pilna pārveide, vai gatavas mājas lapas uzlabošana, pārrunāsim, izplānosim un realizēsim.
Sadarbojoties ar mums, Jūs iegūsiet ko vairāk par pabeigtu projektu
Viss iesākas ar sarunu
info@trinity.lv© Visas tiesības saglabātas - | Trinity DEV, SIA