03

Biežāk Uzdotie Jautājumi

Šeit ir aprakstīts par klientu biežāk uzdotiem jautājumiem

Tiešsaistes rezervāciju sistēma ļauj klientiem ērtāk rezervēt galdiņus jebkurā laikā, samazina darbinieku noslodzi un palīdz izvairīties no dubultām rezervācijām. Ar automātiskiem atgādinājumiem un apstiprinājumiem samazinās arī “no-show” gadījumu skaits.

 

Jā! Mēs izveidojam responsīvas, mobilajām ierīcēm pielāgotas ēdienkartes ar iespēju pievienot attēlus, alerģēnu informāciju un dienas piedāvājumus. Ēdienkarte var tikt pieejama arī ar QR kodu skenēšanas iespēju klientiem uz vietas.

Mēs sadarbojamies ar vairākām maksājumu platformām, piemēram, Stripe, Paysera, MakeCommerce un Swedbank. Izvēle atkarīga no jūsu mērķtirgus un funkcionalitātes vajadzībām – palīdzēsim izvēlēties optimālāko risinājumu.

 

Jā, mēs nodrošinām iespēju viegli pārvaldīt un publicēt piedāvājumus mājaslapā, e-pastos un sociālajos tīklos. Piedāvājam integrāciju ar populāriem rīkiem kā Mailchimp un Meta Business Suite, kas ļauj automatizēt komunikāciju.

 

Pilnīgi noteikti. Mēs izstrādājam SEO draudzīgas mājaslapas ar ātru ielādes laiku, pareizu strukturējumu, atslēgas vārdu optimizāciju un tehnisko SEO elementu ievērošanu, kas palīdz jums labāk pozicionēties meklētājos un piesaistīt vairāk organisko apmeklētāju.

Izstrādes laiks atkarīgs no funkcionalitātes apjoma. Vienkāršu mājaslapu ar rezervāciju sistēmu un digitālu ēdienkarti varam izstrādāt 2–4 nedēļu laikā. Ja nepieciešamas arī lojalitātes programmas, e-komercijas modulis vai pielāgota <links> mobilā lietotne, izstrāde var aizņemt līdz 6–8 nedēļām. Mēs nodrošinām caurspīdīgu projektu vadību, lai jūs vienmēr zinātu, kurā posmā projekts atrodas.

Sadarbojieties ar Trinity DEV

Trinity DEV risinājumi restorāniem un kafejnīcām ir orientēti uz rezultātu un klienta pieredzes uzlabošanu. Neatkarīgi no tā, vai vēlaties uzsākt e-komerciju, optimizēt apkalpošanu vai nostiprināt zīmolu tiešsaistē, mēs esam gatavi jums palīdzēt. Sazinieties ar mums un sāciet digitālo transformāciju jau šodien!